Lelaki Tak Sengaja Meniduri Kembar Isteri Sendiri

Lelaki Tak Sengaja Meniduri Kembar Isteri Sendiri

LAS VEGAS - Seorang lelaki secara tidak sengaja telah meniduri kembar isterinya sebelum menyedari insiden tersebut selepas mendapati wanita yang disangka isterinya itu memiliki buah dada palsu.

Lelaki Tak Sengaja Meniduri Kembar Isteri Sendiri
Lelaki Tak Sengaja Meniduri Kembar Isteri Sendiri
Lapor Metro.uk, kejadian itu berlaku ketika mereka bertiga bercuti di Las Vegas.

Difahamkan, mereka bertiga pulang ke bilik dalam keadaan mabuk. Lelaki itu yang terlalu penat dan mabuk, tanpa berfikir panjang terus baring di atas katil dan menyangka wanita di sebelah adalah isterinya.

Lelaki itu dengan ghairahnya memeluk 'isterinya' sambil meraba buah dadanya.

"Kejadian itu berlaku pada jam 2 pagi di mana kami semua pulang ke bilik dalam keadaan mabuk.

“Kami berpelukan dan saya mula meraba buah dadanya. Bagaimanapun, saya mendapati buah dadanya cukup pejal seperti belon. Dalam keadaan mabuk, saya terus tergamam dan menyedari bahawa saya telah meniduri adik kembar isteri saya iaitu Jody,” katanya.

Selang beberapa saat selepas itu, isteri lelaki itu masuk dan menyalakan lampu terkejut melihat suaminya dan kembarnya berada dalam keadaan tanpa seurat benang terus menjerit pada mereka berdua.

Jeritan wanita itu membuatkan kembarnya terjaga dan terus melompat dari katil.

Akibat kejadian itu, pasangan terbabit dilaporkan akan berpisah.

“Walaupun mereka kembar, saya benar-benar tidak berminat kepadanya. Jody lebih kepada seorang ‘gadis parti’. Sangat mementingkan diri dan sia-sia (memiliki buah dada palsu). Sebaliknya, isteri saya seorang yang manis, semula jadi, baik hati dan tidak mementingkan diri,” jelasnya. - Metro

Post a Comment

Previous Post Next Post