‘Patutlah Nampak Kedai Good Mewoning Tutup Je, Rupanya Kedai Saya Dilindungi Sesuatu...’

‘Patutlah Nampak Kedai Good Mewoning Tutup Je, Rupanya Kedai Saya Dilindungi Sesuatu...’

Tadi sambil drive, sambil memikirkan tentang hal Good Meowning Cafe sampai terlanggar kereta orang. Dengan tak ada collection cafe, melayang pula RM450. Hari ini, dari pagi sampai jam 12.40 tengah hari, langsung tiada pelanggan datang ke cafe.

‘Patutlah Nampak Kedai Good Mewoning Tutup Je, Rupanya Kedai Saya Dilindungi Sesuatu...’
‘Patutlah Nampak Kedai Good Mewoning Tutup Je, Rupanya Kedai Saya Dilindungi Sesuatu...’
Dulu masa awal-awal buka cafe, dapat amaran dari orang yang tidak dikenali di Facebook tentang ada orang yang tidak disangka mahu menjatuhkan saya. Tetapi saya tak ambil port sebab saya bukan siapa-siapa. Jawatan apa pun tak ada, pengaruh apa pun tak ada. Hanya seorang surirumah yang gilakan kucing dan mahu berkongsi kegilaan itu dengan orang lain.


ARTIKEL MENARIK:

1. Adik Ipar Puaka..Setahun Tumpang Rumah Aku & Husband, Rupa-Rupanya Dia !!

2. Abang Ngah Pukul Sepak Tumbuk Kakak. Tak Cukup Dengan Tu Dia Tuduh Kakak.....


1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


"Terima kasih kepada semua sahabat-sahabat Facebook di atas keperihatinan anda"

Ramai yang memberikan kata-kata perangsang dan semangat serta nasihat buat kami untuk menghadapi dugaan ini. Ramai rupanya yang nampak Good Meowning ini tutup saja. Tengoklah gambar-gambar di bawah, kedudukan Good Meowning dan suasananya yang jelas kelihatan tak kira siang atau malam.

13716258_10210140317164014_6789720197171

Tetapi ada yang tidak pernah tahu kewujudan kami meskipun selalu datang di kawasan permis ini. Ramai yang dilindungi pandangan oleh sesuatu sehingga tidak nampak atau nampak kami tutup sahaja. Padahal Good Meowning beroperasi setiap hari. 

Kami beroperasi dari Selasa ke Ahad, jam 9 pagi - 10.30 malam. Ada yang kata kami tak buka selepas raya. Walhal kami mula beroperasi pada raya ketiga. 

InshaAllah kami akan menghadapi semua ini dengan usaha dan tawakal pada Allah SWT. Setiap sesuatu berlaku dengan izinNya. - Noraziyah Mansor

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post