Header Ads

Niat Nak Suprise Suami Dalam Bilik Air, Tapi Bila Aku Intai, RUPANYA Ini Suami Aku Buat Dalam Bilik Air !

loading...

Niat Nak Suprise Suami Dalam Bilik Air, Tapi Bila Aku Intai, RUPANYA Ini Suami Aku Buat Dalam Bilik Air !

Niat Nak Suprise Suami Dalam Bilik Air, Tapi Bila Aku Intai, RUPANYA Ini Suami Aku Buat Dalam Bilik Air !

Niat Nak Suprise Suami Dalam Bilik Air, Tapi Bila Aku Intai, RUPANYA Ini Suami Aku Buat Dalam Bilik Air !

Saya dan suami dah berkahwin 3 tahun lebih dan kami msih belum dikurniakan cahaya mata lagi tapi saya redha mungkin Allah dah rancangkan yang terbaik buat kami. Masalah saya sekarang, masa 2 minggu lepas saya nak sergah suami saya keluar dari bilik air sambil nak tnggu dia keluar tu saya pun dok tengok apa yang dia buat dalam bilik air lama sangat sejak akhir2 ini. Kebetulan bilik air umah kami ni pintu dia ade lobang2 kecik jadi memang senang la nak mengintai.


ARTIKEL MENARIK: Ishh Memalukan!..Guru wanita BERTUDUNG hadapi hukuman penjara 17 tahun PAKSA pelajar buat hubungan k3lamin dalam KERETA

Saya tengok dia tengah main fon, tengah buka laman web video pr0no, saya macam tak terkejut la sangat sebab saya dah tahu dah dia ade buka sebelum ni saya ade nampak. Saya dok pikir dia nak belajar skil kot. tapi yang saya tekejut sangat, tiba2 dia boleh buka gambar perempuan (org luar tak psti samada minah saleh ke atau korea) pastu dia boleh o*@%i dalam bilik air tu. ya Allah kecewa nye saya padahal sebelum masuk bilik air tu dia sempat kiss2 saya.

Saya pun tumbuk la pintu tu terus blah masuk bilik. Lepas dah gaduh bagai saya tanye la kenapa “buat” dia kata tak tahu, tak tahu, sambil tunduk malu. Saya cakap tak apa la, lepas ni nak cakap la jangan buat camtu bukannye sayang tak buat pe yang abang nak kita buat kan (harap2 faham la ye sbb takot mengeluarkan kata2 luc@h plak ).

Pagi semalam, time sebelum dia mandi saya ada cakap saya “nak”. Tapi dia cakap dia dah lambat nak gi kerja. Saya tengok fon dia ade atas katil sebelah saya, tapi sangkaan saya salah dia masih lagi buat dalam bilik air tu, kali ni dia berangan. saya diam je la bila dia keluar blik air tu, dia tahu saya marah. sebab bila saya marah saya akan diam je(tak salah kan saya buat cmtu)..tapi dia tak tahu la yang saya nampak dia buat, dia cume ingat saya marah sabab dia menolak ajaan saya tadi..

saya tak faham knp suami saya masih lgi buat dlm bilik air padahal saya ni ada kt luar?? saya ada buat salah ke? nk kata sy dah longgar, saya pkai perapat ..dia pun suka.. adakah sbb suami sy kuat buat dlm blik air, myebabkan sy tak mgandung2 lagi..tlong saya ye..apa sy patut buat ye ngn suami sy ni??..kecewa sngt dia buat cmni.. terima kasih admin…sbb hide kn sy ngn sudi siarkan. Kredit:-KRT

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
Loading...

No comments

Powered by Blogger.