SAYU Si Kecil Berusia 6 Tahun Ini Tinggal NOTA SEBELUM MATI!!!

SAYU Si Kecil Berusia 6 Tahun Ini Tinggal NOTA SEBELUM MATI!!!

SAYU Si Kecil Berusia 6 Tahun Ini Tinggal NOTA SEBELUM MATI!!!

SAYU Si Kecil Berusia 6 Tahun Ini Tinggal NOTA SEBELUM MATI!!!
SAYU Si Kecil Berusia 6 Tahun Ini Tinggal NOTA SEBELUM MATI!!!
Tinggal Nota Sebelum Mati|Enam tahun dipinjamkan, akhirnya si kecil ini pergi menghadap penciptaNya. Kepada ibu bapa di luar sana, hargai masa bersama dengan kelaurga anda kerana kita tidak tahu bila saatnya mereka akan kembali kepadaNya.


ARTIKEL MENARIK:
1. Innalillah : Baru Sebentar Tadi, Adik Syafi Menghembuskan Nafas TERAKHIR. Sebak bila Lihat Wajah Arwah dan Ibunya. Kasih Ibu hingga ke syurga. Sama-sama kita bacakan ALFATIHAH

2. TERKINI ! SAH ! 174 Bolos Dari Penjara T*********** Lepas Bunuh Pengawal Mereka ! Mohon Penduduk Sekeliling Berhati-Hati !

3. TOLONG SEBARKAN!!! Sesiapa Mengenali Mangsa Kemalangan Maut Di MARANG Sebentar Tadi, Mangsa Meninggal Dunia Di Tempat Kejadian. WARIS MANGSA DI CARI ((5GAMBAR))

4. Sayu : Mayat bergelimpangan .. 6 terbunuh 5 parah kemalangan di Kota Belud (12Gambar)

5. Ishh Memalukan!..Guru wanita BERTUDUNG hadapi hukuman penjara 17 tahun PAKSA pelajar buat hubungan k3lamin dalam KERETA

Masa saya bersama Sakinah telahpun berlalu pergi dan tak akan berulang lagi di dunia ini. Banyak benar kekhilafan saya sendiri. Saya bukan ibu mithali, jauh sekali!

Enam tahun ini, banyak benar silap saya pada dia dan banyak benda saya terleka. Saya lupa memeluknya setiap masa, lupa menyatakan rasa cinta, lupa menghargainya sepenuh jiwa. Itulah saya, ibu yang penuh cacat cela.

Tetapi, dia selalu memberi di saat saya suka atau berduka. Dia ada buat saya setiap masa. Dia selalu menzahirkan rasa cinta buat ibunya. Hari-hari tidak pernah kecewa mengungkap cinta, sama ada secara lisan mahupun lukisan. Itulah bezanya saya yang hina dan dia yang mulia.

Maka, kembalilah dia ke pangkuan yang Esa. Dialah sebaik-baik Penjaga, sebaik-baik Pencinta. Memang itulah ganjaran terbaik buat dia.
Bertemulah dia dengan sahabat baru di sana. Sahabat yang menjadi syuhada. Berlari-larilah mereka bersama, girang dan teramat bahagia serta bebas dari huru hara dunia.

Duhai ibu bapa, hargai detik bersama keluarga. Kita tidak tahu saatnya bila, mereka akan diambil kembali padaNya. Kalian masih punya masa, semaikan cinta sepenuh jiwa. Mereka adalah amanah buat kita, pinjaman yang perlu dikembalikan apabila sampai masanya.

Kepada yang tertanya-tanya apa yang berlaku, anak perempuan Puan Aqilah Nor, Allahyarham Khawlah Sakinah, 6, meninggal dunia pada awal Oktober, selepas mandi di kolam renang bersama dengan rakan-rakannya.



Semoga luahan Puan Aqilah Nor ini akan membuka mata kita semua untuk menghargai orang-orang tersayang terutamanya anak dan keluarga. Takziah dan Al-fatihah buat Allahyarham adik Khawlah Sakinah.thereporter

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post