[5Gambar] Tercampak, Terduduk Atas Bumbung Teksi. Apa Yang Makcik Ini Cerita Mengejutkan. Masya Allah Besarnya Kuasa Allah!

[5Gambar] Tercampak, Terduduk Atas Bumbung Teksi. Apa Yang Makcik Ini Cerita Mengejutkan. Masya Allah Besarnya Kuasa Allah!

KULIM : Penunggang motosikal yang menjadi bualan orang ramai selepas terduduk di atas bumbung teksi akibat kemalangan akan mendapatkan rawatan bagi kecederaan di tangan kanan.

[5Gambar] Tercampak, Terduduk Atas Bumbung Teksi. Apa Yang Makcik Ini Cerita Mengejutkan. Masya Allah Besarnya Kuasa Allah!
[5Gambar] Tercampak, Terduduk Atas Bumbung Teksi. Apa Yang Makcik Ini Cerita Mengejutkan. Masya Allah Besarnya Kuasa Allah! 

Muriati Koromoh, 60 adalah seorang tukang urut atau lebih mesra dipanggil 'Mama' tinggal di Taman Tiram berkata ketika kejadian itu dia dalam perjalanan ke rumah adiknya di Bukit Mertajam untuk makan tengahari bersama pada hari kejadian.


ARTIKEL MENARIK:
1. Tak Dapat Bantu Pun Tak Ape Janji Dapat Share Supaya Lebih Ramai Kawan2 Mend0akan Adik Kita Ini..,Sem0ga Tabah Menghadapi Dugaan Ini.... Amin Ya Rabbal Alamin ..

2. [VIDEO] Akhirnya Terjawab! Inilah Fakta Tersembunyi Dibalik Penemuan 4 Mayat Berulat Di Bachok Kelantan Yang Tidak Didedahkan Kepada Ramai

3. "Dia Main Sampai Terkoyak Faraj Saya & Dia Suruh Saya Hisap K*N*K Anak Lelaki Saya Sendiri, Saya Buat Semua Tu Kerana ..."

4. TERKINI ! SAH ! 174 Bolos Dari Penjara T*********** Lepas Bunuh Pengawal Mereka ! Mohon Penduduk Sekeliling Berhati-Hati !

5. Ishh Memalukan!..Guru wanita BERTUDUNG hadapi hukuman penjara 17 tahun PAKSA pelajar buat hubungan k3lamin dalam KERETA



"Hari itu adik ada telefon mengajak saya makan nasi di rumahnya, selepas solat Zohor saya bergegas ke sana menaiki motosikal.

"Setibanya di simpang empat Jalan Lunas-BKE saya meneruskan perjalanan apabila lampu isyarat masih berwarna hijau,"katanya kepada Sinar Harian ketika ditemui di Hospital Kulim.

Katanya, secara tiba-tiba sebuah teksi melintas laluannya dan disebabkan terlalu hampir dia tidak sempat menekan brek.

"Memang masa itu tengah lampu hijau saya bawa motor seperti biasa lah tapi secara tiba-tiba teksi tersebut melintas jalan itu, memang tak sempat nak brek.


muriati.png

Muriati%2BKoromoh.jpg

Muriati%2BKoromoh%2B1.jpg

mama.jpg

"Motosikal terus berlanggar dengan teksi tersebut dan saya terlambung di atas bonet bahagian depan dan sempat melaungkan kalimah ALLAHUAKHBAR.

"Kali kedua saya terlambung jatuh di atas bumbung teksi dalam keadaan mengiring sebelum saya bangun duduk di situ dan membuka topi keledar yang dipakai,"katanya.

Muriati yang tinggal berseorangan itu berkata rasa sakit di bahagian tangan dan kaki mula terasa beberapa minit kemudian akibat kemalangan.

"Pada mulanya saya tak rasa apa-apa selepas itu baru sakit. Pemandu teksi tersebut juga keluar melihat dan meminta saya turun.

"Ada beberapa pengguna jalan raya cuba membantu saya turun dari bumbung dan meminta pemandu tersebut segera menghubungi ambulans,"katanya.

Katanya, kejadian itu adalah satu tragedi mengejutkan dan mungkin kerana amalan membaca ayat suci al-Quran telah menyelamatkan nyawanya.

"Memang setiap kali keluar saja dari rumah saya baca ayat Qursi untuk melindung diri. Mungkin berkat amalan ayat suci al-Quran ALLAH menyelamatkan saya walaupun terlibat kemalangan.

"Walaupun selepas ini aktiviti mengurut tak dapat dijalankan seperti biasa namun saya percaya ALLAH akan beri rezeki cara lain. Saya reda,"katanya.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post