PANAS!! PANAS!! Selepas Kritikan DIKECAM NETIZEN. Ini Penjelasan Dari OGY. Perghh!! Memang PEDAS..

PANAS!! PANAS!! Selepas Kritikan DIKECAM NETIZEN. Ini Penjelasan Dari OGY. Perghh!! Memang PEDAS..

PANAS!! PANAS!! Selepas Kritikan DIKECAM NETIZEN. Ini Penjelasan Dari OGY. Perghh!! Memang PEDAS..

PANAS!! PANAS!! Selepas Kritikan DIKECAM NETIZEN. Ini Penjelasan Dari OGY. Perghh!! Memang PEDAS..

PANAS!! PANAS!! Selepas Kritikan DIKECAM NETIZEN. Ini Penjelasan Dari OGY. Perghh!! Memang PEDAS..


Pelakon terkenal, Ogy Ahmad Daud dihentam netizen apabila mengkritik Bintang GegarVaganza 3 (GV3), Elly Mazlein yang tersingkir pada konsert minggu keempat.


ARTIKEL MENARIK:
1. "Sebagai Penaja Terbesar Dalam Rancangan Ini Saya Tidak Membenarkan Elly Mazlien Tarik Diri! Contract Sudah Sign! Maka Itu Saya Memutuskan Untuk. . .",

2. Terlalu Ramai Komplen Dan Ingin Boikot GV3, Akhirnya Saat Yang Ditunggu Buat Semua Peminat Elly Mazlien! Astro Buat Keputusan Yang Mengejutkan Kepada Elly Mazlien!

3. "Memang Elly Mazlein Boleh Menyanyi Dengan Baik Dan Menjiwai Lagu Buat Ramai Peminat Tergilakan Dia, Tetapi Dia Silap Kerana Terlalu. . .",

4. VIDEO: PANAS ! Inilah Kata² Tok Ram Hingga Buat Elly Mazlein Malu Besar Sampai Nekad Tarik Diri Dari Gegar Vaganza Malam Tadi !

5. "Cukup lah Tu Dengan Drama! Tak Payah Nak Berdrama Dengan Orang Malaysia! Semua Dah Muak!! Sebenarnya Aku Tahu Kau Cuma. . .",


OGYIG.jpg&width=693&portalID=2



Semuanya berpunca selepas Ogy membalas komen pengikut di IG tentang persembahan Elly.

Memang dia patut keluar@nurassyifaasyraf, dok drama kehidupan sahaja di atas pentas. Kita nak tengok persembahan hebat bukan drama, tulisnya.

Komen tersebut kemudiannya mencetus perbalahan di antara Ogy dan netizen yang tidak bersetuju dengan pendapatnya.

Lebih panas apabila netizen membandingkan kariernya dengan penyanyi masa kini dan mengatakan Ogy sudah ketinggalan zaman dan tidak relevan dengan kehendak semasa.

Malah, ada juga tidak gemar cara Ogy memberi komen dalam mana-mana pertandingan yang terlalu keras dan tidak masuk akal.

Namun, Ogy tidak berdiam diri. Selepas dikecam netizen, ini penjelasan Ogy:

Ini IG saya dan saya berhak utk menulis apa yang saya nak. You all tak suka saya dan tak suka baca komen saya tak perlu baca.

Saya pun tak hard up nak jadi juri GV. Dan saya nak kais pagi ke, tak hidup mewah ke yang penting saya tak ganggu orang lain meminta-minta.

So you people that dont like me thats your problem and this is my IG. Go get a life. Yang duk cakap saya ni nenek suatu hari awak juga akan jadi nenek.

“End of story. Cerita saya berhijrah dan bertudung bukan urusan awak yang duk mengata.







Sumber asal: astrogempak.com.my

Sumber: ohwhut


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post