SAH ! 16 Orang Gadis Mengandung Ketika Mandi Di Kolam Renang Ini ! Mohon Sebarkan !

SAH ! 16 Orang Gadis Mengandung Ketika Mandi Di Kolam Renang Ini ! Mohon Sebarkan !

Kanak-kanak perempuan yang berumur di antara 13 dan 17 tahun tidak sengaja hamil selepas menghadiri parti hari jadi.

SAH ! 16 Orang Gadis Mengandung Ketika Mandi Di Kolam Renang Ini ! Mohon Sebarkan !
SAH ! 16 Orang Gadis Mengandung Ketika Mandi Di Kolam Renang Ini ! Mohon Sebarkan !

'Pool Party' ini bertukar menjadi tragedi apabila salah satu daripada lelaki yang hadir majlis sambutan hari jadi tersebut telah mengalami ejakulasi di dalam kolam renang secara tidak sengaja mengakibatkan separuh daripada kanak-kanak perempuan yang hadir pada sambutan tersebut hamil.


ARTIKEL MENARIK:
1. 14 Budak Sekolah Ditangkap Polis, Main Kahwin² Sampai Buat Acara JIMAK Bagaikan Suami Isteri Sebenar !

2. 'MENYESALNYA Aku Kahwin Dengan Ustaz, Dia Punya Nafsu Aku Tak TERLAYAN !'

3. Kau dah Ambil Suami Aku,,Kau Terima Balasan ni,,Bekas Isteri Tumbuk,,Belasah Dan Simbah Air Panas Isteri Baru Bekas Suami Sampai Cedera Parah

4. [VIDEO] 'Saya Janji Tak Chat Dengan Perempuan Lain Lagi - Isteri Hukum Suami Pakai Bra, Lekat Tuala Wanita Di Dahi & Melutut Di Atas Kulit Durian

5. Nur Sajat Akui Mempunyai 2 Kemaluan, Tapi Ibu Bapa Membesarkannya Sebagai Lelaki. Ini Bukti dan Pengakuannya

"Saya gembira saya tidak mempunyai baju renang saya hari itu," kata Daliah Jennings, yang hadir pada sambutan tersebut."

Pemuda itu mendakwa tidak ada hubungan seksual berlaku di parti di semua dan beliau hanya terejakulasi di kolam renang secara tidak sengaja.

"Ada yang mengatakan bahawa kami melakukan sex liar di sambutam hari jadi pesta tersebut , tetapi saya bangga untuk mengatakan bahawa saya masih teruna dan jika sesiapa tidak percaya, saya bersedia untuk menjalani pemeriksaan perubatan untuk membuktikannya, "kata lelaki berusia 15 tahun.

"Saya dah jadi macam selebriti tempatan. Orang-orang datang kepada saya sepanjang masa dan berjabat tangan saya dan mengucapkan tahniah kepada saya, tetapi saya tidak berbuat apa-apa! "Tambahnya, jelas kelihatan ikhlas.

Dr. John Suzukima Hospital Healthcare Memorial Tallahassee, yang merupakan orang pertama untuk menghubungkan kelahiran berganda dari sebab yang tunggal, percaya orang muda tersebut mempunyai kes yang jarang berlaku dipanggil spermafortis yang menjadikan air mani beliau luar biasa kuat. "Ujian klinikal telah membuktikan bahawa orang yang mengalami spermafortis mempunyai jumlah sperma hampir seribu kali lebih kuat dan kaya dengan spermatozoids daripada manusia biasa," jelas beliau.

"Air mani ini agak sama dengan air mani mamalia air, seperti ikan lumba-lumba, dan anjing laut dan mempunyai ciri-ciri yang menjadikan ia sangat tahan air. Keadaan ini pasti dapat menjelaskan apa yang berlaku dalam kes ini tetapi ujian klinikal dan ujian lanjut akan diperlukan untuk membuktikan teori ini, "katanya kepada pemberita tempatan.

World Of Buzz

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post