AKHIRNYA Terbogkar Cerita Sebenar SUAMI Dituduh Isteri Buat Seks Dengan Pelajar form3..Patut la.Rupanya Isteri...

AKHIRNYA Terbogkar Cerita Sebenar SUAMI Dituduh Isteri Buat Seks Dengan Pelajar form3..Patut la.Rupanya Isteri...

AKHIRNYA Terbogkar Cerita Sebenar SUAMI Dituduh Isteri Buat Seks Dengan Pelajar form3..Patut la.Rupanya Isteri...

AKHIRNYA Terbogkar Cerita Sebenar SUAMI Dituduh Isteri Buat Seks Dengan Pelajar form3..Patut la.Rupanya Isteri...
AKHIRNYA Terbogkar Cerita Sebenar SUAMI Dituduh Isteri Buat Seks Dengan Pelajar form3..Patut la.Rupanya Isteri...

Mohamad Kasiren Dedah Cerita Sebenar Dituduh Isteri Buat Seks Dengan Pelajar|”Apa yang dia tulis itu tidak betul. Lebih-lebih lagi fitnah mengenai kami sudah menjalinkan hubungan seks,” kata Mohamad Kasiren, 23, menafikan dakwaan Nurul Hidayu yang viral di media sosial sejak semalam.

ARTIKEL MENARIK:
1. (Video) Demi Nyawa Keluarga, Lelaki Ini Di Hukum Gantung Sampai Mati Kerana Membunuh Perompak. Jom tengok Perkembangan Terbaru Kes Ini

2. VIDEO: GADIS MALANG ! Lepas 2 Kali Buat Hubungan Seksual, Baru Dia Tahu Rupanya Boyfrennya Seorang Wanita !

3. Pesawat Mendarat Kecemasan Kerana Bau Kemaluan Wanita Terlalu Busuk

4. VIDEO: JIJIK ! Tindakan Janda Ini Yg Cuba Menggoda Suami Rakan Sendiri Berakhir Dengan TRAGIS !

5. VIDEO: "Woi Bodoh ! Dalam Bas Pun Korang boleh Sempat Lagi Buat Perkara TERKUTUK Ni ??? !!! "


loading...

Kasiren mengakui menjalinkan hubungan cinta dengan pelajar tingkatan tiga itu semenjak empat bulan lalu hanya sekadar suka-suka sahaja memandangkan dia tertekan dengan masalah rumah tangga yang dihadapi.

“Saya akui bercinta dengan gadis itu tetapi hanya sekadar suka-suka kerana saya tertekan dengan masalah rumah tangga.

“Saya berkawan dengan perempuan itu pun, saya berjumpa dengan ibunya untuk meminta izin. Bukannya main angkut bawa ke mana-mana. Saya juga bukan kaki perempuan seperti yang didakwa Nurul Hidayu,” katanya.

Jelas Kasiren lagi, sepanjang perkahwinannya dengan Nurul Hidayu, dia seperti menjadi orang suruhan dan selalu dimarahi isterinya selain mengongkongnya sehingga menyebabkan dia kehilangan kawan-kawan dan keluarga.

“Sepanjang perkahwinan, saya menjadi babu (orang suruhan) dan selalu dimarah. Dia juga ikat saya hingga menyebabkan saya hilang kawan-kawan dan keluarga. Dia juga maki emak saya binatang.
“Pendek kata, hubungan kami sudah mula bermasalah sejak awal perkahwinan lagi. Banyak lagi aibnya namun adalah lebih baik saya tak dedahkan,” katanya.

Difahamkan, pasangan terbabit sedang dalam proses penceraian selepas Nurul Hidayu memfailkan fasakh pada Isnin lalu.

Susulan viral tersebut, Kasiren telah membuat laporan polis di Balai Polis Scientex, jam 9.58 malam semalam. Laporan polis itu dibuat kerana Kasiren tidak berpuas hati dengan tindakan isterinya yang didakwa sengaja mengaibkan dirinya di media sosial.

Meskipun hanya bekerja sebagai mekanik dan berniaga secara sambilan, Kasiren juga turut menyatakan kesanggupannya untuk menjaga anak pertama mereka yang kini berusia dua bulan.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post