"Anak Aku Tanya Soalan Macam Tu ?? Bila Aku Tanya Dia Kenapa ? .. Jawapan Dia..Ya Allah, HANCUR Hati Aku ..."

"Anak Aku Tanya Soalan Macam Tu ?? Bila Aku Tanya Dia Kenapa ? .. Jawapan Dia..Ya Allah, HANCUR Hati Aku ..."

Takut hamil Seorang kanak kanak berusia 10 tahun “Raja” tidak dapat menahan rasa kesal apabila dia mendakwa telah di sodomi seorang remaja lelaki 18 di tandas masjid baru baru ini.

"Anak Aku Tanya Soalan Macam Tu ?? Bila Aku Tanya Dia Kenapa ? .. Jawapan Dia..Ya Allah, HANCUR Hati Aku ..."
"Anak Aku Tanya Soalan Macam Tu ?? Bila Aku Tanya Dia Kenapa ? .. Jawapan Dia..Ya Allah, HANCUR Hati Aku ..."

Ibu mangsa yang terkejut mendengar pengakuan anak nya itu berkata pada awalnya anak lelakinya itu bertanyakan adakah seorang lelaki boleh hamil selepas menelan sperma.

ARTIKEL MENARIK:
1. ‘Tak Mampu Belikan Rumah Kat Abah..’- Usaha Lelaki Ini Cantikkan Kubur Ayahnya Buat Kami Kagum!

2. 9 FOTO: Inilah Kg Cinta Di Jawa Barat, Gadisnya Cantik² & Kos Nikah Pun Murah Je, Kalau Bosan....

3. Kes Lelaki Rakam Wanita Dalam Tandas Petronas, Pekerja Petronas BONGKAR Sendiri Apa Yg Berlaku ! TERBONGKAR Semua Penipuan

4. ALLAH ! Janda Baru Lepas Berzina Tak Sempat Taubat, MAUT Dalam Keadaan MENGERIKAN ! Seluar Dalamnya Jadi Bahan Bukti

5. 'Saya Suruh Dia Tengok-Tengokkan Je, Tak Sangka Dia Tengok Sampai Atas Katil !'

loading...

Selepas beliau memujuk anak lelakinya untuk berterus terang,beliau kemudian membuat satu laporan polis.

Ekoran kejadian tersebut,suspek yang berstatus seorang pelajar telah ditahan semalam.

Menurut keterangan mangsa,ia telah dipaksa suspek untuk melakukan oral seks terlebih dahulu,sebelum memaksanya untuk melakukan hubungan intim (sodomi).

Berjaya melampiaskan nafsunya di dalam tandas masjid,suspek juga turut mengugut mangsa akan dipukul jika rahsia mereka dibocorkan kepada orang lain.

Bagaimanapun hubungan luar tabie itu terbongkar selepas mangsa mengadukan kejadian kepada ibunya selepas dua hari.

Pihak polis yang membuat tangkapan,remaja berwajah lugu itu hanya mampu pasrah dan mengakui telah mencabul anak jirannya itu sendiri.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post