JDT semakin jatuh, TMJ beri jaminan perubahan besar-besaran akan dilakukan

JDT semakin jatuh, TMJ beri jaminan perubahan besar-besaran akan dilakukan

SAYA BERTANGGUNGJAWAB ATAS PERMULAAN MUSIM YANG TIDAK BAIK. INI SILAP SAYA.

JDT semakin jatuh, TMJ beri jaminan perubahan besar-besaran akan dilakukan
JDT semakin jatuh, TMJ beri jaminan perubahan besar-besaran akan dilakukan

Ini adalah perlawanan liga keempat kami. Masih belum ditewaskan di gelanggang sendiri sejak lima musim lepas dalam liga. Kami telah melakukan dengan baik memenangi tujuh gelaran dan mencipta banyak sejarah sejak empat tahun yang lalu.

ARTIKEL MENARIK:
1. Live Streaming Perak vs JDT 18.2.2017 Liga Super

2. Live Streaming Pahang vs Pulau Pinang 18.2.2017 Liga Super

3. SUBHANALLAH!!!VIDEO Cristiano Ronaldo Hafal Al-Fatihah buat Orang Ramai Sebak Mendengarnya...TErbaiklah CRISTiano Ronaldo..Semoga menjadi muslim yang Sejati

4. Punca Sebenar JDT Kurang Menyengat Tahun Ini

5. Setelah Beraksi Hambar Inilah Import Terbaru Yang Menggantikan Apache Assasin



loading...

Saya tahu bahawa kita tidak memulakan liga dengan baik musim ini terutamanya kerana kesilapan saya.

Dengan meminjamkan Hariss, menjual penyerang kami untuk mengurangkan kos dan membeli dua pemain yang salah. Kami akan memperbaikinya menjelang Mei dan untuk musim 2018 saya berjanji bahawa kita akan mempunyai pasukan yang sangat kuat.

Tetapi buat masa sekarang, wang adalah keutamaan kami dan saya perlu untuk mendapatkan kembali semua perbelanjaan. Tetapi jangan panik. Kami masih mempunyai banyak masa untuk memperbaiki dan saya yakin kami dapat melakukannya. Ini adalah kekalahan pertama dalam liga selepas 26 perlawanan. Kami telah melalui 5 tahun yang hebat.

Jangan biarkan beberapa kekalahan mengganggu anda. Masanya akan tiba. Saya akan melakukan sedikit perubahan pada bulan Mei dan yang besar-besaran pada bulan Disember. Ia bukan salah jurulatih. Walaupun mempunyai jurulatih yang bagus macam mana pun, tanpa penyerang hadapan yang baik ia sukar bagi pasukan.

Tambahan lagi di dalam negara ini, falsafah kami sudah betul cuma saya silap membeli dua pemain luar negara di barisan hadapan. Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk meminta maaf kepada penyokong JDT atas kesalahan saya dan permulaan yang tidak baik. Ini silap saya. JDT selamanya.DYAM Brigadier Jeneral Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post