PELIK Anak Asuhan 5 Tahun Masuk Bilik Dengan Anak Lelaki. Apa Yang Mereka Lakukan Buat Ibu MENGUCAP PANJANG !!!

PELIK Anak Asuhan 5 Tahun Masuk Bilik Dengan Anak Lelaki. Apa Yang Mereka Lakukan Buat Ibu MENGUCAP PANJANG !!!

PELIK Anak Asuhan 5 Tahun Masuk Bilik Dengan Anak Lelaki. Apa Yang Mereka Lakukan Buat Ibu MENGUCAP PANJANG !!!

PELIK Anak Asuhan 5 Tahun Masuk Bilik Dengan Anak Lelaki. Apa Yang Mereka Lakukan Buat Ibu MENGUCAP PANJANG !!!

PELIK Anak Asuhan 5 Tahun Masuk Bilik Dengan Anak Lelaki. Apa Yang Mereka Lakukan Buat Ibu MENGUCAP PANJANG !!!


Assalamualaikum.. ini 1st time saya nak minta pendapat kat krt, mohon siarkan ye admin. Ini bukan masalah rumah tangga tapi ini berkaitan anak. Saya ada 2 orang anak lelaki dan perempuan, anak lelaki umur 4 tahun 9 bulan dan saya ada ambil anak asuhan perempuan berumur 5 tahun.

ARTIKEL MENARIK:
1. Susulan Kes Kemalangan Basikal..Lama Berdiam Diri, Ini Luahan Ibu Salah Seorang Mangsa Kepada Netizen !!!

2. Pesalah Dadah Lari Dari Tahanan Sebab Terlalu Rindukan Mak Yang Sudah Uzur

3. Gigitan Cinta Dedah Perbuatan Jijik Dua Cikgu Sekolah Menengah,,Patut lah Pelajar SEKARANG Semakin Rosak...

4. TERKINI. Inilah Luahan SAYU Kakak Mangsa Tragedi Basikal Yg Buat Ramai TERPANA !!!

5. [VIDEO] Gadis Melayu Bangga Tunjuk ‘Apam’ Atas Motor


loading...

Sebulan awal saya jaga budak tu ok je perangai, then bulan kedua dah makin tak mendengar kata. Masa saya dan husband tengah makan, anak² saya dan anak asuhan saya tu bermain kat bilik khas husband buat tempat untuk bermain. Selesai kami makan saya tengah kemas² meja makan budak perempuan tu tutup pintu bilik tu.

Saya biarkan, lepas tu sunyi je dalam bilik tu saya tolak la pintu bilik tu tengok dia tengah baring kat tilam dia nak buka seluar dia. Anak lelaki saya duduk kat bawah kaki dia. Saya marah la dengan nada yang tinggi, tanya mereka nak buat apa, anak saya tu berdiri ketakutan. Saya tarik anak lelaki saya tu keluar dan saya tanya dia nak buat apa dia jawab “kakak suruh abang buka seluar macam kakak, kakak suruh tindih dia”. Allahu… terkejut betul dengar dia jawab macam tu. teruk juga saya rotan kaki dia guna hanger. Budak perempuan tu tutup bilik cepat² then saya tolak la dan marah² kat dia. kenapa bawa anak aunty buat macam tu, siapa yang ajar!!!!😠😠😠.

Mungkin 1 blok dengar suara saya marah². Husband dengar, dia pula yang marahkan anak kami. “Ayah tak pernah ajar abang buat macam tu!!! abang lelaki dia perempuan, tak boleh buat macam tu!” anak saya jawab “kakak suruh”. Nak je saya rotan budak tu tapi yela, anak orang mana saya berani. Then saya kurung je budak tu sampai mak dia datang. Nak bagitau mak dia takut mak dia malu..😩😫…

Ok. 2 minggu lepas tu, bru semalam lagi kejadian. Dia suruh anak lelaki saya buka seluar nak main hisap bibird. Astagfirullahalazim! saya hilang sabar, saya ambil hanger baju saya rotan anak saya dan budak tu. Saya tanya budak tu mana dia tau semua tu, dia cakap nampak mumy dia. Actually, mak dia single mom dan tinggal bersama dengan bf mak dia.

Luruh hati saya dia bawa anak saya buat benda tak senonoh tu. Teruk anak saya kena rotan oleh ayahnya padahal kami memang tau anak kami tak bersalah dan tak pernah tau benda² macam tu. Budak tu pun husband saya rotan kat kaki. Sambil marah budak tu “tulah, mami ko bodoh!!! buat begitu depan anak, sekarang ko bawa anak uncle buat begitu”

Rasa dah taknak jaga budak ni dan nak je bagitau mak dia. Tapi risau mak dia malu pula. mohon pandangan ye warga krt. Macam mana nak bagitau mak dia yang perangai anak dia tu. Sekarang, husband saya tak suka budak tu, dia marah kalau gi dekat dan bercakap dengan anak saya.. 😫😫

Sumber: KRT

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post