Pesawat Mendarat Kecemasan Kerana Bau Kemaluan Wanita Terlalu Busuk

Pesawat Mendarat Kecemasan Kerana Bau Kemaluan Wanita Terlalu Busuk

Saya ingatkan ada sesuatu yang merangkak tersepit dan mati dibawah,berbau seperti kain tenun bercampur cirit birit kata penumpang Jamal yang berada dalam penerbangan ke Washington DC apabila penerbangannya terpaksa mendarat awal.

Pesawat Mendarat Kecemasan Kerana Bau Kemaluan Wanita Terlalu Busuk
Pesawat Mendarat Kecemasan Kerana Bau Kemaluan Wanita Terlalu Busuk

Dipetik di TMZ Breaking, Penerbangan United Airlines 193 ke D.C. terpaksa membuat pendaratan kecemasan selepas orang ramai risau jatuh sakit disebabkan bau v@gina penumpang Larissa Jones.

ARTIKEL MENARIK:
1. VIDEO: JIJIK ! Tindakan Janda Ini Yg Cuba Menggoda Suami Rakan Sendiri Berakhir Dengan TRAGIS !

2. VIDEO: "Woi Bodoh ! Dalam Bas Pun Korang boleh Sempat Lagi Buat Perkara TERKUTUK Ni ??? !!! "

3. HOT!! 8 FOTO DIA BUAT HAL LAGI GAMBAR-GAMBAR PANAS King Coco TERSEBAR LAGI GAMBAR KE-3 MEMANG BERANI BETUL...TAK SANGGUP NAK LIHAT..

4. [VIDEO] Warga Emas DIPUKUL DENGAN KERUSI Oleh Remaja Ketika BERZIKIR Di Dalam Masjid (SEBARKAN SUPAYA PELAKU DITANGKAP)

5. "Anak Aku Tanya Soalan Macam Tu ?? Bila Aku Tanya Dia Kenapa ? .. Jawapan Dia..Ya Allah, HANCUR Hati Aku ..."

loading...

Beberapa penumpang mulai muntah akibat bau itu,mereka memaklumkannya kepada kapten untuk membuat pendaratan kecemasan di Charlotte, North Carolina. Krew Hazmat datang ke kapal terbang untuk menyembur anti-infeksi.

“Saya tidak boleh percaya dia akan datang ke kapal terbang berbau seperti itu, saya perlu menyaman syarikat penerbangan ini bagi kesakitan dan penderitaan,

Saya seolah bermimpi ngeri,sumpah saya pikir saya berada dalam zon twilight” – ujar Pramugari Kapal Terbang.

Kapal terbang tersebut mendarat di Charlotte dan Larissa telah dibawa ke hospital tempatan untuk memastikan dia masih hidup kerana berbau seperti mayat.

Kredit - Eberita.org.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post