Suami Boleh Terima Saya Kembali Sebagai Isteri Walaupun Dah Curang Tapi Mentua Nak Kami Bercerai....

Suami Boleh Terima Saya Kembali Sebagai Isteri Walaupun Dah Curang Tapi Mentua Nak Kami Bercerai....

Suami Boleh Terima Saya Kembali Sebagai Isteri Walaupun Dah Curang Tapi Mentua Nak Kami Bercerai....

Suami Boleh Terima Saya Kembali Sebagai Isteri Walaupun Dah Curang Tapi Mentua Nak Kami Bercerai....
Gambar Sekadar Hiasan

Saya ada cerita pasal suami yang didesak oleh family dia untuk ceraikan saya .. Disebabkan saya curang dengan suami saya sendiri semasa ktiadaan dia ...


ARTIKEL MENARIK:
1. DASAR NAFSU DURJANA!!!Emak Keluar Mencari Rezeki Di Awal Pagi….Bapa Pula Ma!n dengan Anak Dara Sendiri Di Awal Pagi Sambil Merakam Perbuatan Terkutuk Itu…

2. **Dunia Akhir Zaman!! Betapa Murahnya Nilai Harga Diri Seorang Wanita, Ini Reaksi Wanita Bila Disuruh B*gel

3. Wanita Ini Dihadiahkan "Aiskrim" Je Dari Suaminya, Tapi Bila Tengok Kat Dalam Amat MENGEJUTKAN !

4. King Coco Mengaku Hamil, Mahu Bersalin Di Luar Negara

5. Tolonglah Saya Viral Kematian Anak Saya ini-Ibu Kecewa


loading...

Saya mengaku silap dan salah saya .. Family mertua pun dah hukum saya dengan sepak hina saya depan orang yang saya xkenali.. Dan dorang pertikaikan saya xboleh mengadung sebab perangai saya😔


Lepas dari tu , saya tggu suami saya balik selama sebulan dalam tempoh tu saya solat saya mintax kekuatan dan lembut haty suami...

Saya egt kami boleh berbaik dan tinggal bersama. Tapi hubungan kami dah dihalang kluarga.. Suami tetap jumpa saya dalam diam dalam dua kali and kami bersama.. Suami boleh terima saya dan boleh berdamai dengan saya.. Tapi dia ada halangan ..

Xlama lagy saya akn naik mahkamah untuk perbicaraan.. Boleh ke klw saya nak bela diri saya dan suami supaya kami terus bersama?dan mnx untuk jalani sesi kaunseling terlebih dahulu ?

Saya sayang kan suami saya , dan suami saya sayangkan saya.. Saya da berjanji xkan buat dan ulangi lagy perkara yang sama.. Cukup la dengan apa yang dah jadi.. Saya betul2 menyesal dan insaf.. Perkawinan kami baru 7bulan .. Dan umur kami suami istri awal 20 an ..


Jangan kecam saya ye .. Saya hamba yang bodose.. Saya harap Allah ampunkan dose2 saya terhadap suami..

Terima kasih admin

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post