Wanita Ini Mengadu Selalu Sakit. Selepas Xray Doktor TERKEJUT Buah Pinggang Wanita Ini DICURI !!!

Wanita Ini Mengadu Selalu Sakit. Selepas Xray Doktor TERKEJUT Buah Pinggang Wanita Ini DICURI !!!

Macam pelik dengar buah pinggan dicuri kan? Bagaimana pula buah pinggang yang ada dalam badan kita dicuri?

Wanita Ini Mengadu Selalu Sakit. Selepas Xray Doktor TERKEJUT Buah Pinggang Wanita Ini DICURI !!!
Wanita Ini Mengadu Selalu Sakit. Selepas Xray Doktor TERKEJUT Buah Pinggang Wanita Ini DICURI !!!

Seorang wanita warga Indonesia, 25 dicuri buah pinggangnya semasa bekerja di Doha pada tahun 2014. Dia bekerja di sana kerana tawaran gaji yang lebih lumayan. Bagaimanapun, suatu hari dia dibawa ke hospital.

ARTIKEL MENARIK:
1. Bayi Perempuan Enam Bulan Ditahan, Tidur Di Dalam Lokap ??

2. Guru Lelaki Dirogol 4 Pelajar Wanita Sampai Pengsan

3. Isteri Naik Hantu Belasah Suami Yang Menganggur dan Pemalas

4. Viral Video Pelajar Dipukul Dan Ditendang Guru.. Selepas Disiasat Polis, Terbongkar Kisah Sebenar!!!

5. [VIDEO] Lelaki Ini Hadiahkan Kereta Ferrari Kepada Ayahnya Sempena Hari Jadi


loading...

“Pada hari ketiga bekerja majikan membawa saya ke sebuah hospital dengan alasan untuk pemeriksaan kesihatan.

“Bagaimanapun, saya tiba-tiba dibius menyebabkan saya tidak sedarkan diri dan terus dibawa masuk ke dewan bedah,” katanya.

Selepas sahaja sedar dia merasa sakit di bahagian pinggan dan ada kesan jahitan di situ.

“Tidak lama selepas itu, majikan menghantar saya pulang ke agensi pekerjaan di Abu Dhabi di mana saya diambil bekerja oleh majikan lain.

“Saya bekerja dengan tiga majikan berbeza tetapi mereka semua menghantar saya balik kerana saya sering sakit,” jelasnya.

Bila pulang sahaja ke kampung, dia sering jatuh sakit dan terus ke hospital.

“Pada Januari lalu, saya menjalani pemeriksaan di hospital dan doktor yang membuat imbasan X-ray terkejut apabila mendapati buah pinggang kanan saya hilang,” katanya.

Sri Rabitah hadir ke pejabat ketua daerah Lombok Utara kelmarin untuk membuat aduan dan mendapatkan bantuan.

“Saya mahu kerajaan mengambil tindakan terhadap pihak yang mencuri sebelah buah pinggang saya,” tegasnya.

Sumber : Erafm

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post