AKHIRNYA Fathia Latiff Tampil Beri Kenyataan Sambil Menangis Teresak-Esak, Tetapi Terlupa Sesuatu..

AKHIRNYA Fathia Latiff Tampil Beri Kenyataan Sambil Menangis Teresak-Esak, Tetapi Terlupa Sesuatu..

Fathia Latiff Akhirnya Tampil Beri Kenyataan Sambil Menangis Teresak-Esak

AKHIRNYA Fathia Latiff Tampil Beri Kenyataan Sambil Menangis Teresak-Esak, Tetapi Terlupa Sesuatu..
AKHIRNYA Fathia Latiff Tampil Beri Kenyataan Sambil Menangis Teresak-Esak, Tetapi Terlupa Sesuatu..

Pelakon Fathia Latiff akhirnya tampil memberi komen tentang isu yang melanda dirinya.

Fathia Latiff telah menangis dalam satu video kenyataan yang diberikannya.

ARTIKEL MENARIK: Rupa-rupanya Inilah Maksud Disebalik Lagu “Tanya Sama Hud Hud” Dendangan Datuk M. Nasir

loading...

FATHIA KOMEN VIDEO TERSEBAR


Dalam video tersebut, Fathia Latiff lebih fokuskan tentang video menari viral yang tersebar.

Pelakon jelita ini menangis dan akui sedang belajar pakai tudung dan juga berkata jangan menfitnahnya.

Fathia juga berkata hilang arah kerana tiada yang sokongnya.

Ini antara komennya:

"Saya masih belajar mengenai Islam dan masih belajar mengenai tuhan. Dan saya bersikap jujur pada anda semua, tolong jangan fitnah saya. Tak baik fitnah saya.

"Saya minta maaf kerana emosional. Ini memalukan saya tapi saya mesti bersikap jujur pada anda semua. dan saya gembira,

"Kerana ada banyak khabar angin di kuar sana,Kadang-kadang saya (dikatakan) buka tudung di luar padahal ternampak rambut sedikit saja. Saya masih belajar jadi saya harap anda semua faham dan doakan saya. Dan jangan fitnah saya.

"Kerana saya rasa saya faham apa perasaan kawan saya (tak boleh sebut namanya). Mungkin dia selalu kena macam ni, tahu?

"Dia pun baru nak belajar pakai tudung dan dia pun dapat cacian macam ni. Kami rasa hilang arah kerana tiada siapa sokong kami hendak belajar.

"Tolong jangan fitnah saya. Dan saya tak nak cakap banyak tentang apa yang terjadi. Itu saja.

FATHIA LUPA SESUATU, ISU DIGUGURKAN KERANA MASALAH DISPILIN

Namun di dalam video tersebut, tiada ulasan tentang kes Fathia Latiff dibuang oleh pihak produksi kerana mempunyai masalah disiplin.

Sebelum ini seorang penerbit memberi kenyataan mendedahakan perangai fathia membuatkan pihak produksi terpaksa menggugurkan namanya dari sebuah drama.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post