“Apa Patut Saya Buat Supaya Netizen Suka Saya” – 138K Unlike Di Youtube, Ini Respon Aliff Syukri

“Apa Patut Saya Buat Supaya Netizen Suka Saya” – 138K Unlike Di Youtube, Ini Respon Aliff Syukri

Baru baru ini memang viral lagu Dato Aliff Syukri dengan Sajat. Lagu jutawan kosmetik itu berjaya menarik perhatian netizen yang rata-rata tidak suka dengan lagu itu.

“Apa Patut Saya Buat Supaya Netizen Suka Saya” – 138K Unlike Di Youtube, Ini Respon Aliff Syukri
“Apa Patut Saya Buat Supaya Netizen Suka Saya” – 138K Unlike Di Youtube, Ini Respon Aliff Syukri

Yang paling kesian adalah apabila video lagunya itu unlike sehingga 25k oleh netizen. Memang lawak pun ada.

ARTIKEL MENARIK: Inilah Perkembangan Terbaru Misteri Kehilangan Anita Sarawak

loading...

Dato Aliff menerusi laman Facebooknya meluahkan rasa sedih. Dia turut tanya kenapa netizen tak suka? Haa korang jawablah sendiri..

Kenapa orang tak suka

saya tak degil.. .
.
org tak tahu apa yg saya rasa..jgn judge awal2 lagi sbb lagu saya #abangnaktegur ni baru 5hari..tak ada org nak suport sedih saya.. esok sy akan ke 4negara shoot kat oversea nak buat muzik vedio juta2 terus lemah semangat saya.. apa patut saya buat nak kasi natizen suka dan kasi like2 diyoutube tapi sebaliknya apa masalahye??
.
.
apa pun saya try pujuk wife sy fituring dgn wife sy.. korang plzz juga ye tolong pujuk dia kalau dia on saya buat yg satu lagi versi wife saya biar korang suka
Macam sedih pulak baca luahan Aliff Syukri ini. Mungkin korang boleh cadangkan lagu apa patut mereka nyanyi?



Lagu tersebut :



Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : EraViral

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post