‘Intan dan Izreen isteri saya’ – Akhirnya Ude Tampil Mengaku Menikahi Izreen Azmindar Pada..

‘Intan dan Izreen isteri saya’ – Akhirnya Ude Tampil Mengaku Menikahi Izreen Azmindar Pada..

PEMUZIK yang dikatakan berkahwin dengan pelakon Izreen Azmindar, Mohd Radzi Abdul Wahid atau Ude akhirnya mengaku menikahi dramatis itu selepas isterinya tampil membuat pendedahan.

‘Intan dan Izreen isteri saya’ – Akhirnya Ude Tampil Mengaku Menikahi Izreen Azmindar Pada..
‘Intan dan Izreen isteri saya’ – Akhirnya Ude Tampil Mengaku Menikahi Izreen Azmindar Pada..

Ude ketika ditemui, hari ini turut mengaku wanita yang tampil membuat pengakuan itu adalah isteri pertamanya, Intan Liana.

“Saya berkahwin dengan Intan empat tahun lalu manakala dengan Izreen pada 8 Ogos lalu,” katanya.

ARTIKEL MENARIK: Saya Baru Tahu Suami Kahwin Pelakon Popular 2 Minggu Lalu – Isteri Pemuzik

loading...



Ude mempunyai dua anak bersama Intan iaitu Arish Muqri berumur 3 tahun dan seorang lagi berusia 11 bulan.

Dalam pertemuan itu, Ude enggan berkongsi butiran lanjut pernikahannya dengan Izreen.


“Saya akan buat majlis doa selamat minggu hadapan dan akan menjelaskannyananti,” katanya.

Ude juga menafikan rumahtangganya dengan Intan berdepan masalah selepas menikahi Izreen.

“Sebaik saja Intan tampil memberi kenyataan siang tadi, pelbagai spekulasi timbul.


“Saya mohon supaya hentikan sebarang kenyataan dan persepsi buruk yang boleh mempengaruhi emosi kedua-dua isteri saya.

“Harap pihak luar tidak campur tangan. Intan dan Izreen adalah isteri saya. Sebagai suami, beri saya peluang untuk menguruskan sendiri isteri dan keluarga saya,” katanya.

Ude turut memohon kepada semua pihak terutama media

agar tidak mengganggu privasi keluarganya.

“Sebaiknya sebagai suami, biarlah sebarang kenyataan datang dari diri saya demi menjaga keharmonian rumah tangga kami,” katanya.

Gosip mengenai perkahwinan mereka mula diperkatakan apabila Izreen meletakkan namanya sebagai ‘Mrs Ude’ dalam akaun Instagramnya baru-baru ini.

Sumber – HMetro / himpunanmedia.com

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post