“Rupa-rupanya Isteri Fad Bocey Adalah Adik Kepada Jihan Muse!!”

“Rupa-rupanya Isteri Fad Bocey Adalah Adik Kepada Jihan Muse!!”

Perkenalan selama dua tahun antara pelawak kumpulan Bocey, Fad dengan ADIK ANGKAT kepada pelawak Jehan Muse iaitu Nur Syahirah A. Rahman 21, akhirnya membawa mereka ke jenjang pelamin

“Rupa-rupanya Isteri Fad Bocey Adalah Adik Kepada Jihan Muse!!”
“Rupa-rupanya Isteri Fad Bocey Adalah Adik Kepada Jihan Muse!!”

Berkongsi lanjut hari istimewa itu, Fad atau nama sebenarnya Muhamad Fadzlie Mohd Nizam, 24, menyatakan majlis pertunangan diadakan pada waktu pagi disusuli akad nikah.


ARTIKEL MENARIK: Siti Nordiana Dan Zoey Rahman Bernikah Di Mekah ?

loading...

jihan-233x300.jpg

Kedua majlis berkenaan akan diadakan di rumah pihak perempuan di Jitra, Kedah.

Katanya, pada awal memang sukar dia mahu mengambil hati kekasihnya itu biarpun beberapa kali hasrat mahu berkawan rapat dengan penuntut jurusan TESL (Teaching English as a Second Language) di Management & Science University (MSU) ini.

Namun, dia tidak berputus asa sehingga memberanikan diri melamar gadis itu pada Oktober tahun lalu.

“Saya kenal dia dua tahun selepas Maharaja Lawak Mega. Masa itu dia ikut kakak angkat dia, Jehan Muse.

“Dari situlah saya kenal dia tetapi sebenarnya Jehan tak suka saya mengorat adik angkat dia.

2.jpe

3.png

“Namun, saya tetap juga mengorat dia. Susah sebenarnya nak tawan hati dia dan banyak kali saya kena ‘reject’ tetapi akhirnya dia terima dan kami berkawan,” katanya.

Fad berkata, dia sememangnya berhasrat terus bernikah semenjak mengikut bakal isterinya itu balik ke kampung.

“Alhamdulillah keluarga dia menerima dan melayan saya dengan baik.

Meskipun dia dan bakal isterinya masih muda, Fad menyatakan mereka sudah bersedia mengharungi alam rumah tangga dan menggalas tanggungjawab sebagai suami isteri.

“Saya rasa diri saya memerlukan seseorang untuk menjaga saya. Kami berdua sebenarnya berjauhan daripada keluarga,” katanya.

Sementara itu, Syahirah yang turut hadir pada majlis tersebut ketika ditanya tarikan Fad, dia menyatakan kesungguhan pelawak itu tidak jemu-jemu cuba mengambil hatinya membuatkan dia yakin untuk menjalinkan hubungan cinta.

“Mula-mula memang saya tidak suka pada dia tetapi dia selalu mesej saya. Kesungguhan dia itu yang membuka hati saya untuk terima dia,” tuturnya yang turut memberitahu menangguhkan pengajian selama 6 bulan untuk menguruskan persiapan perkahwinan.

Sungguhpun menyedari bakal suaminya itu seorang selebriti, Syahirah mengakui dirinya seorang yang cemburu.

“Saya sudah bersedia menempuh hidup sebagai seorang selebriti tetapi saya akui seorang yang kuat cemburu,” katanya tersenyum sambil melirik ke arah Fad.

Sumber- mD / kisahbaru


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post