Ratah Bakal Pengantin Abang Kandung Sendiri..

Ratah Bakal Pengantin Abang Kandung Sendiri..

”Aku yang tanam,aku yang kasih baja,aku yang rawat kau pulak yang makan”Kata Siddek kepada adik kandungnya Aci 24 yang telah ditangkap merogol bakal pengantin abang kandungnya.

Ratah Bakal Pengantin Abang Kandung Sendiri..
Ratah Bakal Pengantin Abang Kandung Sendiri..
Kejadian menggemparkan ini berlaku di Sungai Ringin,Kampung Sekadau ,Borneo Kalimantan Ahad kelmarin kira-kira jam 20:30 malam.

Kejadian bermula ketika Aci disuruh oleh abangnya untuk mengambil telur di rumah mangsa,mangsa yang terbaring di kerusi didatangi oleh aci sebelum mematikan lampu.


ARTIKEL MENARIK: Dua Kali Kahwin, Dua Kali Cerai.. Hanya Gara-Gara Bulu

loading...

Dalam keadaan gelap gulita itu,mangsa kemudian dicekik dan dipukul sebelum dirogol paksa oleh Aci.Selepas puas Aci kemudian melarikan diri .

Siddek yang tidak sedap hati kerana adiknya terlalu lama,menghubungi mangsa dan mendengar mangsa menangis serta memintanya untuk datang kerumah kos mangsa.

Berang dengan pengakuan mangsa,lelaki berusia 30 an itu kemudian mencari adiknya hingga dapat serta membelasahnya sebelum di laporkan kepada pihak polis.


Bagaimanapun menurut siasatan pihak polis Sekadau Yury Hidayat memaklumkan suspek cuba mempertahankan diri dengan alasan konon dia adalah kekasih mangsa dan kejadian itu berlaku atas dasar suka sama suka.

Suspek juga mengaku bahwa mereka sudah banyak kali melakukan hubungan seperti ini,namun malam itu katanya mangsa menolak dan dia terpaksa berkasar.

Ekoran dari pengakuan suspek,mangsa menafikan hal berkenan dan mengaku tidak pernah sekalipun menjalin apa apa hubungan seperti dakwaan suspek.

Dari hasil pemeriksaan di tubuh mangsa,terdapat beberapa luka seperti bekas cekikan,mukanya lebam dan jari tangannya juga didapati patah.

Sementara itu,bakal suami mangsa yang merupakan pengusaha rumah makan tradisional mengatakan,majlis pernikahan dia dan mangsa akan tetap berlangsung.

“Ini bukan soal maruah atau aib keluarga,ini soal ikhlas atau tidak,tentu kejadian seperti ini tiada siapa yang mahukan.dan saya mahu keadialan ditegakkan disini tidak mengira dia orang lain atau orang dekat”katanya

Mengulas lanjut mengenai status bakal isterinya,lelaki yang baru sahaja memulai mencapai kejayaan itu berkata dia tidak memandang bakal isterinya dengan status itu.

“Saya telah mengenalnya sejak usianya 16 tahun lagi,dia adalah pekerja di restoran saya sejak dia masih duduk di bangku sekolah lagi”

Selepas dia habis sekolah kami mejalin hubungan cinta dan berencana untuk menikah di umurnya 20 tahun sekarang,Ibarat bunga,saya yang tanam,saya yang siram ,rawat dan jaga,Adik saya pula yang petik hasilnya,ujarnya.

Menurutnya lagi,kejadian malang itu kemungkinan tidak akan terjadi jika dia tidak menyuruh Aci kerumah mangsa untuk mengambil telur.

Saya harap adik saya dihukum agar dia jera,dan ketika kami sudah menikah serta ada rezeki memiliki anak mereka akan merasa aman, kata Siddek

Bagaimanapun atas perbuatan itu,Aci di jerat dengan hukuman penjara peling sikit 12 tahun Penjara.

Sumber: Eberita

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post